Tuesday, July 13, 2010

17.7.2010

lagi 5hr..erm tu bos kate..yup lagi 5 hari..hahaha xde pape pun pada 17.7.2010 tu. cuma petang tu akan berlangsungnya majlis potong jambul amani zaheera dan majlis pertunangan. lalala~ macam tak percaya. sekarang dah ada amani dan aku sekarang dalam perjalanan membina satu kehidupan berkeluarga seperti angah dan yang lain-lain. untuk kawan-kawanku yang terdekat, mai dan afza, maaf. kalian akan ku khabari pada petang 17.7 ni..bukan tak sudi nak berkongsi saat bahagia.... aku ingin melakar sejarah dengan caraku sendiri setelah episod-episod itu berlalu. namun jangan ada yang terkesan dengan cara ku ini, bia memori itu ku lakarkan dengan indah-indah sahaja. gubahan dah siap. hitam-biru turqoise..ahaaa semua orang komplen.. napa mesti hitam.. dan aku jawab.. hitam kegemaranku..misteri..biru pula inspirasi.hahaha..
sangat simplez namun itu dari hati aku untuk yang tersayang....baju, harap petang ni siap...keke beres.. tinggal buah dan sireh junjung. dan sebenarnya..aku tak tahu nak gubah macam mane.. buat untuk orang senang...sendiri punya... blank..wink3..
ape pun aku harap majlis pada sabtu ini berjalan dengan lancarnya. moge ALLAH permudahkan segala urusan....dan majlis itu di berkati olehNYa..
doakan aku ya kawan-kawan..

2 comments: