Saturday, April 25, 2009

aku suka sangat lagu ni..

Salam Untuk Kekasih

Di sebalik kalbu
Yang semakin layu
Terbenam rasa rindu
Terkunci suara hati
Tiada siapa tahu

Dimanakah kasih
Tak seperti dulu
Kata kau sayangkan ku
Benarkah itu

Walau kehadiranku hanyalah sementara
Bukan salahmu sayang kira kau jatuh cinta
Akan ku pergi jauh takkan kembali
Salam maaf permisi
Ku undur diri

Kini ku bersara
Dengan langkah baru
Menyisi luka ini

Kekasih...
sekeras aku
Terhiris kerna kamu
Ku tinggalkan cinta
Kisah yang berlalu
Kisah kenangan kita
Hanya kau tahu

Walau kehadiranmu bagaikan menghiasi
Bukan caraku sayang harap engkau mengerti
Pemergianku ini tak ku relai
Salam maaf permisiKu undur diri


**** tambahan dari ku..
cuma aku pergi dangan relaku tanpa kerelaan engkau. cukup dengan apa yang kau beri buat aku rasa hingga aku hilang rasa...

2 comments:

  1. erm..kenapa aku rasa aku tahu?
    erm..adakah aku lebih tahu?
    erm..mungkinkah desir bayu kini mula hilang menyepi petanda angin sudah berubah arah?

    hurm...semoga yang tiada kefahaman itu beroleh suatu fahaman agar mereka tergolong dalam golongan yang mudah memahami...

    (pekejadahnya aku ngarut dlm blog ko nih???)

    ReplyDelete
  2. ko memang suka mengarut..ko jer yang tak sedar... hahaha akhirnya ko sedar jua kan...

    ReplyDelete